Menu
0528-851304
Ma t/m Vrij 10:00 tot 16:00

Algemene Voorwaarden Helder.

Voor iedereen die houdt van simpel en helder, hebben we onze algemene voorwaarden in duidelijke taal opgeschreven. Vinden we zelf ook fijn.

Of verheugde je je op een stevige juridische tekst? Geen zorgen. De Nederlandse Thuiswinkel Organisatie heeft ook algemene voorwaarden voor ons opgesteld, maar dan lekker ingewikkeld.

Definities Artikel 1.

We hebben geprobeerd deze voorwaarden zo simpel en helder mogelijk te houden. Het is dus niet nodig je om de oren te slaan met definities. Maar wel leuk.

  1. Klant. Koning.
  2. Service. Onze obsessie.
  3. Specialisme. Onze specialiteit.
  4. Eigenzinnig. Een beetje anders.
Identiteit van de ondernemer Artikel 2.

Wij zijn: Adore

  1. Je kunt ons zo bereiken:

    Bellen:0528-851304
    Mailen: Klantenservice@adore.nl
    Langskomen: Boerdijk 35
    7918TA Nieuwlande

    Tweeten: Twitter.com/Adore_nl
    Vriend worden: Facebook.com/Wolwinkel.Adore/

  2. We zijn telefonisch bereikbaar van Maandag t/m vrijdag van 10:00 uur tot 16:00 uur
  3. En als je van lange nummers houdt:

    Dit is ons KvK-nummer: 70804699
    Dit is ons BTW-identificatienummer: NL 85846 67 39 B01

Toepasselijkheid Artikel 3.
  1. Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten. Als je iets bij ons koopt of hebt gekocht, natuurlijk. Anders is het niet zo toepasselijk.

  2. Soms bieden wij aparte voorwaarden aan bij een product. Ook dan gelden deze algemene voorwaarden. Maar zie ook lid 3.

  3. Wij doen niet zo moeilijk.

Het aanbod Artikel 4.

We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen, wat het kost en of je het kunt ruilen. Beloofd. Staat er een foutje op onze productpagina? Dan mag je ons daar aan houden. Behalve wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van te voren had kunnen weten natuurlijk.

De overeenkomst Artikel 5.
  1. Je doet online zaken met ons in een veilige webomgeving. Daar werken onze zeventig IT developers iedere dag hard voor.

  2. Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.

  3. Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze site. Het is natuurlijk wel handig als je de (digitale) bon goed bewaart.

Herroepingsrecht Artikel 6.
  1. Heb je het product één keer uitgetest en ben je er niet blij mee? Dan mag je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug.

  2. "Daarom" accepteren we ook als reden.

Verplichtingen tijdens bedenktijd Artikel 7.

Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.

Verzendkosten in geval van herroeping Artikel 8.

Je betaalt alleen de retourkosten.

Verplichtingen van Adore bij herroeping Artikel 9.

Zodra jij binnen 14 dagen bij ons aangeeft iets terug te willen sturen, doen wij dit:

  • We sturen na ontvangst van jouw aanvraag een bevestiging, en;
  • We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug.
Uitsluiting herroepingsrecht Artikel 10.

Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

  • Softwarepakketten waarvan de verzegeling is verbroken of de verpakking is geopend. Of als deze zijn geïnstalleerd of geregistreerd.
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
  • Correct uitgevoerde diensten, zoals installatie- en inbouwkosten, ingewisselde vouchers voor inbouw en/of installatie en kosten voor bijzondere verzendopties.
De prijs Artikel 11.
  1. Zie artikel 4.
  2. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
  3. Normale verzending is boven de €40 altijd gratis binnen Nederland. Bekijk hier de tarieven voor alle andere landen
Conformiteit en Garantie Artikel 12.
  1. Zie artikel 4.
  2. Je hebt recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.
Levering en uitvoering Artikel 13.
  1. Wij doen ons best om jou goed van dienst te zijn. Daar zijn we een beetje obsessief in.
  2. Als de bezorging van het product langer duurt, of als we niet alles op tijd kunnen bezorgen, hoor je dat zo snel mogelijk. Op dat moment kun je afzien van je aankoop. Als je van tevoren al had betaald, krijg je je betaling zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort.
  3. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo'n vervangend artikel mag je altijd ruilen.
  4. Als een product beschadigd of kwijt raakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.
Betaling Artikel 14.
  1. Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct na ontvangst je bestelling in orde.
  2. Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten.
Klachtenregeling Artikel 15.
  1. Heb je een klacht? Vervelend!
  2. We doen er alles aan om je klacht te verhelpen. Uiteraard hebben we daar een mooie procedure voor.
  3. Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen.
  4. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten en uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord van ons.
  5. Je kunt een klacht over onze producten of service ook indienen bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via: www.thuiswinkel.org. Maar we helpen je liever zelf. Zie artikel 3, lid 3.
Geschillen Artikel 16.

Komen we er echt niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen twaalf maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (Link). Als je daarvoor kiest, vinden wij dat oprecht jammer. Maar we respecteren je keuze.

Branchegarantie Artikel 17.
  1. Wij zijn aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Als de geschillencommissie besluit dat je een betaling tegoed hebt, staat deze organisatie er garant voor dat je die betaling krijgt. Dit geldt in ieder geval voor bedragen tot € 10.000,-.
  2. Als je gebruik wilt maken van deze branchegarantie, moet je dat schriftelijk aan de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie laten weten. Het adres vind je hier.
Aanvullende of afwijkende bepalingen Artikel 18.

Dit waren onze algemene voorwaarden. Lekker duidelijk, toch? Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.


Recente Blog Berichten