Algemene Voorwaarden Helder.
Voor iedereen die houdt van simpel en helder, hebben we onze algemene voorwaarden in duidelijke taal opgeschreven. Vinden we zelf ook fijn.
Of verheugde je je op een stevige juridische tekst? Geen zorgen. De Nederlandse Thuiswinkel Organisatie heeft ook algemene voorwaarden voor ons opgesteld, maar dan lekker ingewikkeld.
We hebben geprobeerd deze voorwaarden zo simpel en helder mogelijk te houden. Het is dus niet nodig je om de oren te slaan met definities. Maar wel leuk.
Wij zijn: Adore
Bellen:0528-851304
Mailen: Klantenservice@adore.nl
Langskomen: Boerdijk 35
7918TA Nieuwlande
Tweeten: Twitter.com/Adore_nl
Vriend worden: Facebook.com/Wolwinkel.Adore/
Dit is ons KvK-nummer: 70804699
Dit is ons BTW-identificatienummer: NL 85846 67 39 B01
Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten. Als je iets bij ons koopt of hebt gekocht, natuurlijk. Anders is het niet zo toepasselijk.
Soms bieden wij aparte voorwaarden aan bij een product. Ook dan gelden deze algemene voorwaarden. Maar zie ook lid 3.
Wij doen niet zo moeilijk.
We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen, wat het kost en of je het kunt ruilen. Beloofd. Staat er een foutje op onze productpagina? Dan mag je ons daar aan houden. Behalve wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van te voren had kunnen weten natuurlijk.
Je doet online zaken met ons in een veilige webomgeving. Daar werken onze zeventig IT developers iedere dag hard voor.
Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.
Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze site. Het is natuurlijk wel handig als je de (digitale) bon goed bewaart.
Heb je het product ontvangen en ben je er niet blij mee? Dan mag je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug. Er zijn een aantal uitzonderingen op deze regel.
Voor al het andere - "Daarom" accepteren we ook als reden.
Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt of zelfs dat het wordt vernietigt. In het laatste geval wordt de retourzending nietig verklaart. Je ontvangt dan bericht met de vraag of je het product weer terug wilt ontvangen. Waarna je na overboeking van de te maken portokosten incl. de te maken en gemaakte kosten het product weer terug krijgt.
Je betaalt alleen de retourkosten.
Zodra jij binnen 14 dagen bij ons aangeeft iets terug te willen sturen, doen wij dit:
Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:
Komen we er echt niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen twaalf maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (Link). Als je daarvoor kiest, vinden wij dat oprecht jammer. Maar we respecteren je keuze.
Dit waren onze algemene voorwaarden. Lekker duidelijk, toch? Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.
door Natasja Thomas on Jul 25, 2018
Eindelijk is het zover - De Nieuwe Scheepjes Cal van 2018 kan worden gekocht.
De Scheepjes Cal is elk jaar een grote hype. En dit jaar is dat geen uitzondering
door Natasja Thomas on Jun 02, 2018
Een uniek nieuw haakpakket waarbij een dier wordt gehaakt met daarin een speciale ballon zodat het een leuk, rond funbeest word
Toen we de pakketten voor het eerst
door Natas Thomas on May 03, 2018
Sjaals heb je echt gewoon nooit genoeg, en wat een geluk, er is weer een schitterend nieuw haak patroon!
Het patroon is om een lekkere Zomersjaal te haken, hij is