Menu
0528-851304
Ma t/m Vrij 10:00 tot 16:00

Hoe werkt het Retour Proces?

Toch niet tevreden over je product? Dat is vervelend. Maar geen zorgen! Hieronder staat beschreven wat je kunt doen.

Een Bestelling of Product retourneren

Je kunt je bestelling zonder opgave van redenen binnen 14 dagen ontbinden binnen de zogenaamde "afkoelingsperiode". De termijn van 14 dagen gaat in op de dag na ontvangst door of namens de consument, daarna is je bestelling definitief. Dit is wettelijk geregeld in de wet "kopen op afstand" ter bescherming van de consument.

Er zijn echter een aantal uitzonderingen die niet geruild of geretourneerd kunnen worden.
Bekijk hier de Uitzonderingen

Als je iets wilt retourneren dien je dit altijd eerst per email (info@adore.nl)
of via het contact formulier aan ons kenbaar te maken.

Daarna dien je de artikelen binnen 14 dagen, nadat je kenbaar hebt gemaakt dat je iets wilt terugsturen, samen met de factuur en voldoende gefrankeerd aan ons te verzenden. Verder dient het product uiteraard in de originele verpakking, onbeschadigd, ongebruikt en compleet te zijn. Het product mag slechts in die mate geopend of gebruikt zijn om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden.

Artikelen die beschadigd zijn, worden niet gecrediteerd, maar wel ingenomen.

Als de retourzending in goede orde is ontvangen, wordt het bedrag binnen 14 dagen op jouw rekening overgemaakt.

De kosten en het risico voor de retourzending zijn voor jouw rekening, bewaar daarom het bewijs dat je krijgt van het postagentschap. Verzending met Track en Trace wordt door ons aanbevolen

Als je de retourzending onvoldoende hebt gefrankeerd dan brengen wij de kosten die dat met zich meebrengt in mindering op het terug te betalen bedrag. Hou er rekening mee dat de post ook een boete in rekening brengt!

Wil je een nieuw product ontvangen?

Nadat wij jouw pakket hebben ontvangen, dan gaan we direct aan de gang om je nieuwe product te versturen.

  • Is het nieuwe product goedkoper? Een eventueel restbedrag ontvang je binnen maximaal 14 dagen op je rekening. Over het algemeen is dat met 1 of 2 dagen al geregeld
  • Is het nieuwe product duurder? Je ontvangt van ons een betaalverzoek voor het restantbedrag. Na het ontvangen van je betaling, sturen wij het product direct op.
  • Mocht het product niet meer op voorraad zijn, dan storten we het aankoopbedrag terug op dezelfde rekening als waarmee je hebt betaald.
  • Wil je het nieuwe product op een ander adres of andere dag ontvangen, neem dan contact met ons op.

Artikelen die geretourneerd worden, dienen verzonden te worden naar: Adore - Boerdijk 35 7918TA Nieuwlande.

Retourzending Stappenplan

  • Stuur ons een mail met het bericht dat je iets wilt retourneren of ruilen - Binnen 14 dagen na ontvangst
  • Na onze bevestiging stuur je binnen 14 dagen de producten retour
  • Zorg dat het onbeschadigd, in de orginele verpakking, ongebruikt en compleet is
  • Verpak zorgvuldig
  • Stuur de factuur mee
  • Frankeer voldoende
  • Bewaar je verzend bevestiging met tracking nummer van het post-agentschap

Wij doen de rest!

Twijfels? Bel ons dan even op: 0528-851304 We helpen je graag verder.

terug naar de Adore.nl - klantenservice pagina


Recente Blog Berichten